2013年9月10日星期二

滷水牛腱 (附Owenmama滷水汁食譜)






星期六用舊滷水膽加新滷水煮左呢個滷水牛腱,簡單得很,只要將急凍牛腱出水,再放入滷水炆個半至兩個鐘至淋軟便可切片上碟(時間按牛腱大少調節),食時再淋上小許滷汁就得。(雪凍食就成為冷盤,夏天食好正架),超簡單又好



Owenmama 簡易滷水汁:

 一份: 

老抽 100ml  /  生抽50ml / 800ml / 紹酒2湯匙 / 八角3(可刪減) /  薑片數片/冰糖2-3 (蟇半個兵乓波的大小)
慢火煮至冰糖溶化,甜度按自己喜好+/-糖調較。(我喜歡較甜地,所以會落多d糖)

**滷水越老越好味, 儲存得好可以用好多次,  如果唔夠用,每次只要按比例加d水同調味料加d味再用黎炆野就得,越耐越好味。 

**每次加入新滷水份量,同時要加入八角  及薑片. 

儲存方法 
 炆完野將用剩o既滷水汁徹底攤凍,放入雪櫃,睇二日會變成Jelly狀,之後轉用保鮮袋包好放入冰櫃,可以雪好耐都得架。


各位朋友,我已於 Facebook 開了 Fan page Owenmama’s Kitchen   請去add我啦。
以後大家除左可以o係呢度,仲可o Facebook同我溝通呀!
http://www.facebook.com/pages/Owenmamas-Kitchen/114750475203137




2 則留言:

  1. 呢個我都好鍾意整, 易整又好味, 加個烏冬同菜又一餐 :)

    回覆刪除
  2. Owenmama你教的滷水無得彈,超好食,我好多謝你咁詳細講解又有份量,謝謝你,只因我爸媽都愛吃呢個餸,那我又可以整比他們食啦。唔該你呀

    回覆刪除