2017年4月17日星期一

我的第二本著作 " 我都識煮酒樓菜" 面世了。

 

Owenmama第二本食譜書 "我都識煮酒樓菜” 終於完成印製;   在全線大眾書局上架喇。 希望你哋會繼續支持。

今次的主題用簡化的烹調方法,做出酒樓菜式, 讓你們家人/朋友足不出戶, 都有上館子用餐的感覺。 望籍住我這四十多個料理,可以提起你地對入廚的興趣, 讓我們繼續為摯愛親朋食得開心而煮!

今次本書總共有49個食譜, 分為五部分(仲有英文食譜):
1/ 小點前菜
2/ 海鮮
3/ 家禽
4/ 肉類
5/蔬菜豆品


希望大家在家都輕鬆煮到酒樓菜式, 同家人歡聚品嚐。
喺呢度再次多謝家人/朋友支持, 出版社編輯同攝影師Jan Wu, 仲有一路支持我嘅您,你, 妳。
仲有提供黑椒粒俾我的 #KOS甄想記(明記)椰子香料有限公司。









沒有留言:

發佈留言