2016年5月17日星期二

日式玉子焼(甜蛋壽司) + 壽司醋飯 (附食譜 )


                                                                       自製魚生飯
                                                                 自家製日式玉子燒


前兩個星期喺屋企預祝母親節晚飯, 本來仔仔話請食自助餐, 但我選擇咗喺屋企食, encore上次order過嘅海鮮盛盒 ,另外買左D魚生, 我整咗吉列蠔燒魚, 燒魚, 壽司蛋同醋飯底, 喱餐吾駛一半budget, 有齊大家最愛嘅食物。
 仲有自己制作自己的魚生飯, 開心、大满足, 好過出去同人迫啦。 !

今次為大家介紹 日式玉子焼(甜蛋壽司) +  壽司醋飯的做法, 希望大家都可以喺屋企做到簡單, 廉價又美味嘅日式餐同家人分享。



日式玉子焼(甜蛋壽司)食譜:

蛋3隻
砂糖2茶匙
鰹魚汁1茶匙

用具:
20cm易潔鑊
油掃
鑊剷

1)將蛋與調味一同打散, 待糖完全溶化.








2)先在易鑊上掃一層油, 開慢待鑊熱後下一層薄蛋槳 , 剛夠蓋上鑊底便可, 蛋剛熟便要離火,






3)用鑊剷將蛋皮向外摺疊3下, 成長方型狀








4)讓蛋停留在原處, 在鑊面沒蛋的位置掃薄油, 鑊放回火上, 待微熱倒上一層薄蛋槳,








5)蛋剛熟後鑊剷將熟蛋向新蛋皮方向摺疊









6)重複步驟(5)直至理想的厚度。 (因我沒有做玉子燒專用的長方小煎鑊, 所以用了較小的圓形易潔鑊, 煎至第三層時要用鑊剷在兩邊位置加點壓力, 令蛋邊稍微起角, 重複此步驟至完成。 )





7)   完成離鑊後攤涼, 冷藏一會才將蛋的兩邊裁去, 成為長立方體裝, 可隨意切成件或粒狀食用。








技巧:

*因我沒有做玉子燒專用的長方小煎鑊, 所以用了較小的圓形易潔鑊, 煎至第三層時要用鑊剷在兩邊位置加點壓力, 令蛋邊稍微起角, 重複此步驟至完成。

*完成離鑊後攤涼, 冷藏一會才將蛋的兩邊裁去, 成為長立方體裝, 可隨意切成件或粒狀食用。


 壽司醋飯食譜:

自家製魚生飯當然要整壽司醋飯啦, 你哋都可以試下。  其實我都唔知正確醋和飯的比例, 我都係胡亂大膽嘗試, 但係效果都好像樣, 下次可以整嚟卷壽司添。

材料:
珍珠米 2杯
水1 3/4杯 (水比平常煮飯時份量小一點)
壽司醋60ml
糖 1.5茶匙

1)先將米洗淨, 再浸10分鐘
2)用電飯煲煮熟
3)糖與壽司糖溶合
4)   飯煮好時襯熱倒入醋汁撈勻,讓飯粒吸收醋汁
5)   飯攤至微微的暖便可舖上魚生成魚生飯。



沒有留言:

發佈留言