2015年10月6日星期二

新一步 - my cookbook








從來冇諗過會有自己的cookbook, 在老公鼓勵下,懷着戰戰兢兢的心情接受呢個新桃戰。 其實可以實實在在的將自己的食譜同支持我的朋友分享,真係好開心。



前後共拍攝左四日,順利完成共45道菜式,我想喺度向以下的人道謝:



多謝老公每日晨咁早起身,陪我買餸,全程幫手洗碗同膳後清理, 原來冇左你我真係會'拿'手吾成勢, 愛你!



多謝OWEN仔琴日代替爸爸, 幫我洗碗同做跑腿, 平日好似長唔大嘅佢, 原來有需要時好幫得手。



更多謝我的白老鼠兵團: (哥哥,嫂嫂,Bonnie, 然,標標,Joey, Betty 伉儷)幫我清理食物,不至浪費,仲不停為我打強心針令我信心大增。



仲有Nancy , 志, 幫手清食物餘仲幫我整左個靚髮型。



特別嗚謝出版社編輯Jennie 的賞識,幫助同指引,仲幫我的食物做完美的擺盤。



攝影師Kevin將我D餸菜影得超靚,果然高手出少年



冇左你地支持,成件事亦唔會咁順利, 再次多謝你地。 Love u all!










最後希望本書可以順利出版, 期待!

5 則留言:

  1. Owenmama妳煮嘢咁正一早就應該要出cookbook啦預祝大賣,出版話我知等我買本捧下場呀

    回覆刪除
  2. 恭喜晒!祝你一紙風行!新書大賣!
    你D出品咁靚,梗係要出書啦!幾時上架記得通知,我第一時間買番本珍藏。

    回覆刪除