2014年12月3日星期三

Happy 22nd Anniversary




 星期六係我同老公結婚22週年,咁多年, 他除了工作, 還担起家頭細務,容忍一個只懂煮飯,連洗衣機都吾識開的妻子,無微不至的照顧我和仔仔,從沒埋怨, 真的很多謝.

今年我揀咗Madam Sixty Ate撐檯腳慶祝,先講環境,落地大玻璃窗,高樓底,很開陽, 加上檯唔算密,加上當晚只有6成滿,好OK 不過如果坐得近開放廚房,會有輕微油煙味, 不過可以接受。

食物方面,因我同老公都有選擇障礙,所以order 左兩個 6道菜 prestige menu,頭4set好哂,只係主菜同甜品要揀 簡單好多,而且道道精美,味道也對版, 菜式份量都OK,食完都好飽。 



呢間餐廳可值得推介, 我哋下次會試下帶埋仔仔去食午餐, 應該會吾錯。 
 

 


1 則留言: