2014年7月16日星期三

(1) 公平伯爵/茉莉茶凍 配 碎腰果糖粒





多謝公平棧上星期送我佢地自家製嘅產品,包括樽裝無糖公平伯爵及公平茉莉茶,同由本地基層婦女製作嘅有機腰果糖。近年為健康著想,飲品都以無糖為主,市面上好少無糖茶賣,呢隻樽裝茶啱哂我。我就用盡樽裝茶同腰果糖創出新鮮配搭嚟答謝公平棧。

呢個簡單茶凍,濃郁茶味配上香脆腰果糖碎,兩種食材味道同口感對比強烈,不錯呀立即變成不簡單。

仲有一個用茶入饌嘅主菜遲D會介紹比大家。



茶凍食譜(每款4杯):

公平棧樽裝伯爵茶 (無糖) 250g
砂糖 1 3/4湯匙
*蒟蒻粉13g

公平棧樽裝茉茶 (無糖) 250g
砂糖 1 3/4湯匙
*蒟蒻粉13g

*不同牌子蒟蒻粉加水份量不一,請按個別包裝上指示做

裝飾:
公平腰果糖數粒
鮮忌亷小許

做法 (兩種茶味分開處理):

1)中火煮滾茶加砂糖,至糖徹底溶化 (試味,如需要按個人口味加糖)
2)轉慢火加入蒟蒻粉快手攪拌至粉完全溶化,
3)關火,襯熱倒進容器,
4)置室溫徹底攤凍,雪2-3小時便可倒扣上碟
5)唧上忌廉,灑上敲碎的腰果糖粒便完成。

**亦可伴花奶食,但較平凡,配腰果糖風味較特別。



公平伯爵」及「公平茉莉」

全港第一個有國際公平貿易認證的樽裝凍茶, 產品名為「公平伯爵」及「公平茉莉」,這樽裝的伯爵茶是第一個本地製造的伯爵樽裝茶,優質的茶葉採自印度大吉嶺公平茶園,不含防腐劑及人造色素,保鮮期短,新鮮好飲。由於是公平貿易產品(以合理價格向農民購買茶葉),故此消費者購買的話,可惠及發展中國家的生產者(良心消費).  「公平伯爵」及「公平茉莉」現已在百老匯及AMC有售, 公平貿易產品,既有益又可幫農民同基層人士,你地都是支持下啦。

想多了解公平棧請click: 
https://m.facebook.com/FAIRTASTE


我嘗到的公平味道是...Facebook活動

另外, 公平棧會於7月22 日至8月23日起在其粉絲專頁舉行「我嘗到的公平味道是...」比賽, 參加者將喝到的公平茶味道寫下 (如可以, 連同簽名), 然後用手機拍下, 及上載至公平棧的fb專頁, 最多人like的就會獲獎。你哋都一齊參加啦。 


4 則留言:

  1. owenmama, 佰啲資料嚟用下, 謝謝.

    回覆刪除
  2. 哈哈,我哋心靈相通,齊齊用佢做茶凍,好味道啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 茶凍係最易聯想到嘅茶食,用埋佢地送嘅腰果糖果然一起了化學作用呀

      刪除