2014年5月11日星期日

金罐牛油+花生醬曲奇 (附食譜)





呢個係星期日整呀,我朋友買左金罐牛油,用剩少少(約 (60g),我就叫佢送比我試o下整鬆脆曲奇,因為牛油份量太少,無理由加d硬牛油落去,唯有加d花生醬黎整花生醬曲奇。
整出黎的確係係好鬆呀,真係好似 Jenny's Bakery 的口感 (鐘意食鬆的曲奇就愛死)。 我用左高根粉+低根粉整,因為高根粉會令d花紋"出"d。  的確係好好味呀,不過確實有d肥膩。 我情願食較脆的,乾身d。
唯一麻煩就係,我貪靚要整唧花,初初用細唧咀,唧爆2個唧袋先唧到10幾塊,最係轉用大咀先至好d。

食譜 (係自創既食譜,試左成功先介紹比你地):

金罐牛油60g + 花生醬100g + 80g糖粉打勻
加半隻蛋打勻 (別打太久)

加入45g低粉 + 25g高粉,拌勻便可
180度焗約15分鐘

*可用保鮮紙包好雪30分鐘,切塊焗
*如果好似我貪靚可唧花(但要用較大花咀),每次唧唔好落咁多料,唔係好難唧同埋易爆袋。  仲有唔好唧咁厚花,如果唔係個邊燶左,個心都未熟。
今日腸胃炎,食止嘔藥后暈跎跎, o岩o岩食左碗粥就上網 (應該精神d),上載完坐一陣就要"訓",養足精神聽日返工啦畏。

3 則留言:

  1. 好好休息,早日康復。

    回覆刪除
  2. 鬆脆曲奇真係會令人食唔停㗎!

    回覆刪除
  3. 小心身體呀, 而家D天氣好易病。
    多謝分享食譜, 搵日我都試下整先。

    回覆刪除