2014年5月13日星期二

熱辣辣 - 西米布甸








老公元誕要返特別更,.我就要倍Owen溫習,雖然佢已經大個,我已經幫唔到佢溫書,但o係到倍下佢比d支持佢都好o既。 仲可以全日煲劇添。
7點半老公都未收得公,我就煮左d烏冬同Owen食,跟住就諗住整個暖笠笠o既甜品比老公返黎做宵夜。

冰箱有蓮蓉,話咁快就整左幾個西米布甸,凍冰冰o既元誕夜食個熱辣辣o既布甸,一定暖晒。   一個份量整到5杯,連隔離屋o既小朋友都受惠埋,一齊有個暖暖甜甜o既元誕夜呀。唯一無o既就係牛油,之前整BrowniesOwen Party用晒唔記得補貨,所以無落到,但係都ok喎,仲無咁肥膩添呀。

下面有齊 demo video 同食譜, 跟住做無難度呀. 

Demo Videos Links: 

西米布丁 video Part 1

西米布丁 video Part 2

西米布丁video Part 3


食譜: 

材料:
1
西米 40g

2
吉士粉 30g +粟粉 10g +50ml水開勻

(或用 吉士粉 40g  + 50ml水開勻 亦可)
3 牛油     30g   
糖   40g (按個人口味加減)
水分 200ml (可以係水 + 奶 或 椰汁)
4 蛋 黃1個
(蓮蓉隨意)

做法:
(1) 滾水放入西米,轉最細火5分鐘,熄火,至半透明、過冷河,隔水備用
(2) 吉士粉+粟粉用50ml水開勻
(3) 材料(3)加入加熱至牛油同糖溶化
(4) 逐少加入(2)吉士粉水,邊煮邊快手攪勻,免結成小塊,再加入西米攪至杰身
(5) 熄火加入蛋黃(4)攪勻,入模

*倒一層薄的布丁漿入模,加入蓮蓉,再倒入一層較厚的布丁漿,
*
放入已預熱200度上火(高架位)
至面層起焦便可 (我用了約20分鐘)











3 則留言:

  1. Thanks for sharing the recipe. I love sago pudding. Looks yummy.

    回覆刪除
  2. 我去親美心酒樓必點呢味焗西米布甸。正呀!!!

    回覆刪除
  3. 我屋企有包西米,仲未的起心肝去整嚟食!

    回覆刪除