2014年4月21日星期一

鎮江骨菜飯




連續玩同食左幾日, 係時候偷下懶, 食是曰晚餐只碟頭飯, 我想再食鎮江骨, Owen就想食菜飯,一拍即合, 加埋溏心蛋, 簡單又好味。 雖然老公話佢係罪惡溫床,下左命令短期吾比煮,但我同仔仔讀通過, 吾埋佢嚕😆

上次老公買左腩排,今次我用買一字排切粒,更鬆軟好味。

食譜:

鎮江骨食譜按此 

菜飯食譜按此







8 則留言:

  1. Owenmama 你好.
    请问可吾可以用鸡肉代替排骨呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 未試過用雞, 不過可能吾係好o岩.

      刪除
  2. 上次睇完你個食譜即刻去買咗45蚊新鮮骨去整, 唔知係咪冇炆焗炆焗咁煮, 定係佢比D骨唔靚. 咬落好痴牙又唔鬆軟,軟既部份得好少, 淨係近骨D位鬆軟, 可能佢比D骨肉太多...仲衰過我之前買急凍骨呀 ><

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我今次都用一字排,比第一次軟好多呀

      刪除
    2. 我今次都用一字排,比第一次軟好多呀

      刪除