2014年3月4日星期二

伊賀燒 - 白菜豬肉香蒜豆乳鍋 (辛辣味噌風味)









首先多謝樂天網送嘅靚仔人手製作伊賀焼土鍋比Owenmama試用。
琴日開左煲,今日用佢整左佢地提供嘅食譜(見下),全程細火煮,水份冇蒸發,原汁原味,直接上枱好睇又方便,不過因為係士製,所以全程要小心翼翼。 

佢地提供嘅豆乳加日式麵鼓醬湯底鍋 ,初初睇呢個食譜覺得個組合有啲怪, 但係著咗出嚟,又幾好味個喎,豆乳加日式麵鼓醬,變成有啲腐乳嘅香味,又幾特別,我同仔仔都好鍾意,一個煲,加兩碗白飯,就係我地兩母子簡單又豐富嘅一餐啦。

我諗如果唔喜歡食日式麵鼓醬嘅朋友,就咁用豆乳做湯底,應該都會唔錯,下次我會試吓。


食譜由樂天食品網提供:

白菜と豬肉香蒜豆乳鍋☆味噌風味




料理RECIPE
材 料(3~4人分)
大白菜 (黃芽白)
1/
豬肉(帶適量脂肪會較惹味)
200g
鈕扣菇
1/2袋
蒜片
雞粉 (適量)
小2
☆水  
170cc
豆乳 (豆奶)    
300cc
1~1半茶匙 (小)
※味噌 (麵豉)
茶匙 (大)
茶匙 (小)
白芝麻碎
大2
蔥花
適量


約1小時
步驟
1
黃芽白切成大塊,芯的部份斜刀切片(讓它較易熟)填滿鍋內。 
2
將豬肉片平均鋪在黃芽白上。
3
切去鈕扣菇底部的根,將粒粒菇分開,再連同蒜片鋪在肉片上。
4
注入水份,掩蓋,以中火煮20分鐘。
5
揭開鍋蓋,注入板醬、 味噌、醬油(予先將三者撈混)、豆乳,輕輕攪勻,使其入味。
6
再掩鍋蓋,以小火煮5分鐘。
7
煮滾後, 灑上白芝麻及蔥花。
美味小貼士:
豬肉選一些帶有些少脂肪的會較美味。注入豆乳後收細火煮。


****呢個土鍋未有得賣,PR小姐話12號前click 入下面網頁做問卷就有機會拎到個mini版:http://r10.to/htSPqw

6 則留言:

  1. 第一次見人手製作伊賀焼土鍋!

    回覆刪除
  2. 我未聽過伊賀燒呢,個鍋好特別。

    回覆刪除
  3. 個鍋好特別, 想8下點解會有得送既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係佢哋PR通過FACEBOOK FANPAGE INBOX 我話送比我試用, 好多謝佢哋.

      刪除