2014年3月27日星期四

椰皇蛋白燉奶






 琴日行惠康見椰皇賣11.9一個, 在吾蝕底的情況下, 當然揀左個最大個先買啦 (有我半個頭咁大阿, 哈哈!).  大到要用4個蛋白份量先裝到8成滿,貪心o既代價係燉左45分鐘先完成, 不過一個夠哂我同老公兩個潤下, 仲有甜甜椰肉同剩底成大杯鮮甜椰皇汁添, 真係超值阿. 

材料:
椰皇一個(我呢個超大)
蛋白4個(125g)/奶70ml/椰皇水130ml/糖3茶匙(或隨意)
1)奶加糖加椰皇水攪勻至糖溶化,加入蛋白中充份攪勻
2)用小匙除去蛋液上氣泡
3)蛋液過篩,倒入椰皇中,蓋上微波爐保鮮紙 (因椰皇太高, 我用錫紙包底, 直接放在蒸架上蒸) , 中火隔水蒸45分鐘至蛋液凝固便完成 (30分鐘後每隔5分鐘檢視一次, 未熟就再加時間)
**份量及蒸的時間按椰皇大小調節
**此甜品冷熱食勻可
**多謝Sherona介紹肥丁的開椰皇youtvideo呀,原來吾係好難咋, 不過用刀要小心D.





9 則留言:

  1. 椰皇蛋白燉奶喺酒樓賣頂點價錢!

    回覆刪除
  2. lee個甜品我經常都燉,全家都like。^_^

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. http://www.youtube.com/watch?v=FyVvf_SfYzw

      看了, 謝謝.

      刪除
  4. 我又要整呢個!!!!
    出面食真係貴,糖水舖都幾十蚊
    (雖然明白人地做生意梗係要賺錢)

    有無一個易開蓋嘅方法教下呀?:D

    回覆刪除
  5. 我又要整呢個!!!!
    出面食真係貴,糖水舖都幾十蚊
    (雖然明白人地做生意梗係要賺錢)

    有無一個易開蓋嘅方法教下呀?:D

    回覆刪除