2014年2月5日星期三

懶人雞鎚



年三十買左12隻黃油雞全翼整糯米雞翼, 裁左12隻雞鎚出黎放左o係冰箱,琴晚就用佢地黎整好耐無整過o既懶人雞翼。

聽個名就知呢個雞翼超級易整,食譜都只有三行,最o岩懶人整架,但味道同賣相一d都唔差架。 要黎送飯或送酒一流添。


做法:

雞鎚12隻,洗淨,抹乾 (如雪藏雞翼請徹底解凍)
用 3/4包四季鹽焗雞粉醃雞鎚,最好醃 3小時,臨焗前在雞鎚上掃小許油,
放入預熱220度焗爐 約12分鐘,完了。

**時間示乎雞鎚大小或至自己理想的乾/脆度自行調節。























17 則留言:

  1. 回覆
    1. 今次買左黃油雞,其實我覺得佢油左d,下次買返普通雞翼會脆d。

      刪除
  2. 好想法喎,一次煮咁多隻~掂呀Owenmama

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,如果開party,一次過兩盤攪惦晒。

      刪除
  3. 嗯....都啱我喎....剛好做完瑞士雞翼又有5隻雞槌....多謝提点呀!

    回覆刪除
  4. 我要試整一次, 解決雪櫃中雞髀

    回覆刪除
  5. 我都鐘意用四季鹽焗雞粉嚟醃雞架!

    回覆刪除
  6. 顏色好靚喎!好正呀,啖啖肉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次買左黃油雞,其實我覺得佢油左d,下次買返普通雞翼會脆d。

      刪除
  7. 祝你新春大吉,萬事如意,身體健康,心想事成!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀,也祝你和家人健康快樂,心想事成。

      刪除
  8. 已經整左,簡單好味易整,一次過清晒D雪櫃存貨!!!

    回覆刪除