2014年2月25日星期二

心太軟 - 雙情人節自煮晩餐甜品





2月14係19年一度嘅雙情人節,今年一如以往都係自已煮西餐一家三口食,今年主菜係牛油焗龍蝦尾配牛柳(食譜後補),而家同大家分享甜品  - 心太軟配雲尼拿雪糕先,凍冰冰天氣食佢真係又warm又甜,啱哂情人節呀!

食譜 (約5個2.5吋小杯份量):

1) 黑甜朱古力  100克 +  無鹽牛油 100克
2) 全蛋    2 隻 +   蛋黃  2 隻  + 糖  40克
3) 麵粉 50克

******************************
準備: 先在鐵模上掃牛油,再灑上一層薄粉備用
a)  把 1 座水溶化 (水不要太熱)
b)  把 2 存部材料混和 (切記不可打至起泡)
c)   把蛋漿倒入朱古力漿內,邊倒邊用木匙輕力攪拌至混和
d)   再加入已篩的麵粉,拌勻
e)   倒進已掃油及沾上薄麵粉的鐵模中,雪 最小5小時
f)   180度焗約10分鐘,最好睇實佢,因為個個爐溫度都可能有出入,
  要自己 掌握o下。 
Tips:  


當你見倒蛋糕漿側面已熟但中間仍然有個小"Tum"仲係濕潤就為之完成,因為你個甜品之所以   中間係流質 係因為佢只有9成熟咋,唔熟o既部份就係流心朱古力醬了。一熟透就變成硬蛋糕架啦。

**
仲有,我試過雪佢3日再拎出o黎焗都得,所以都好方便架。





7 則留言:

  1. 之前聽人講呢個甜品好肥, 經我一睇個材料..真係好肥啊....

    回覆刪除
    回覆
    1. 無乜甜品係唔肥架,耐唔耐一次,不放縱便ok喇,^^

      刪除
  2. 呢個我都好耐無整啦!見到又心思思想整!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好耐無整,係仔仔要求我先醒起咋。

      刪除
  3. 嘩!整得巧正喎.........高手

    回覆刪除
  4. 你整得好好呀!我以前整過,不過焗過頭,變咗蛋糕。。。

    回覆刪除