2014年2月24日星期一

大阪+白濱遊 (景點分享)











14號同仔仔食完情人節晚餐,第二朝我同老公就飛左去大阪玩5日。  大阪我地去過好幾次,多數都係o係心齋橋/大阪市,今次就會去d我地未去過o幾地方,仲會去埋遠離市區o既白濱浸溫泉同睇靚景。 

今個trip我地去左京都金角指,o係o個度我同老公睇一次見到落雪,重係陽光下的飄雪,好開心呀。

 而家同大家分享下其中一d景點o既相呀:

 
今次乘Peach,delay左1小時,到太阪已6點機,天色唔錯,但超凍。
特快車去白濱.


先到ToRe ToRe Market 醫肚
o個道有可以海鮮買完海鮮即去格離o既燒烤場即刻BBQ. 仲有平靚正魚生壽司同food court 







今次住白濱海舟溫泉,呢個係其中一個風呂,超正o既酒店。



第二朝Check out去左白濱著名o既千疊敷,好近海舟









跟住行左20分鐘就到三段碧,又係超靚。

 



第一次看到飄雪, 好開心

第四日去左世界文化遺產-京都金閣寺,真係又靚又華麗,不少錯過。





京都八板神社正門,門面小,但裡面仲好大又係好靚,一定要入去呀。














5 則留言: