2014年2月11日星期二

泰式酸辣魚煲





星期六兩父子異口同聲話想食泰國餐,見禮拜体息無乜勢藝,一於整返餐全泰餐満足佢地。 

兩父子好滿意,大滿足!
 

菜單:
1)泰式酸辣盲鰽魚煲
2)魚露炸雞半翼 (食譜已舖)
3)甜品-班蘭葉椰
汁西半布丁 (食譜後補)


呢除左雞翼好耐前整過,酸辣盲鰽煲同甜品都係初試。  我地一家去食泰國菜都起歡叫魚爐,喜歡佢個湯酸酸,甜甜,辣辣好開胃,不過香港多數餐廳都係用烏頭 (泰國曼谷食到的反而係盲),我地就麻麻地。  今次我都買左條大盲鰽,屋其無魚型爐,就用邊爐鍋上,用娃娃菜墊底,呢個我無跟任何食譜,完全係靠味覺記憶煮出黎,因為唔複雜,所以整出黎好似樣呀。


**用盲鰽有個好處,就係佢煲耐左d肉都唔會”鞋”又唔會好似烏頭咁有草青味。


材料:

一條 (我買的約1斤重)

配菜:

舖底: 娃娃菜2棵


灑面用: 唐芹2 棵
      芫茜數 棵
      蔥數棵
      (全部切段備用)



湯料:

雞湯1000ml (我用邊爐鍋,加上魚很大,所以湯的份量要多一點)
蒜肉10粒,切粒備用,
指天椒 切粒 (多少隨意) 我怕辣只用左兩隻
青檸3個,榨汁備用
糖約3湯匙 (每人喜歡o既酸甜度不一,份量自行調節吧) 



做法:
1) 用小煲煮滾雞湯,下蒜粒,青檸汁,糖調至合自己的酸甜度熄火
2) 娃娃菜切碎,舖在邊爐鍋底,加入半份湯料備用
3) 鰽洗淨,隔水蒸至熟 (時間按魚大小調節),將魚轉往鍋內,加入另外半份湯料,加入辣椒粒,灑上配菜
4)開火,至滾起,便可邊滾邊食,用辣椒魚露佐食,風味一流呀!





9 則留言:

  1. 係喎, 可以用邊爐煲, 真係俾你一言驚醒夢中人啊!!

    回覆刪除
  2. 您真係好叻呀,呢句係衷心讚賞您的,做您的家人真幸福,想吃什麼,就立刻送上。

    回覆刪除
  3. 嗯... 睇見都流晒口水呀~~ 我都好鐘意泰式爐魚個湯底。多謝你o既分享, 等我搵日試下先

    回覆刪除
  4. 我個邊爐煲中間有間隔, 整唔到lu

    回覆刪除
  5. 望見都肚餓啦, 電磁爐啱啱壞咗, 等買個新既第一時間整.

    回覆刪除
  6. owenmama真夠貼心,做你家人朋友真的很幸福!^^
    小高都想吃,可是...病了一星期,仍未好...差不多餐餐與粥為伴。:(

    回覆刪除
  7. 酸中帶辣的魚煲能刺激食慾,這真的是很經典的泰式美味呢!

    回覆刪除