2013年12月2日星期一

古法羊腩煲






星期六晚o係沙巴返港,由三十幾度反到十幾度,個心立即想食返個羊腩煲暖下。
琴晚一家齊人返娘家食飯,一早起身就去買料, 整個羊腩煲返去一齊滾下。

因為買唔到我用開o既炆羊醬,其他o個d太鹹,今次就用古法炆,其實都唔係好多好多功夫,炆出仲好味過用醬喎。


食譜:

羊腩兩磅半
馬蹄12粒
冬荀 1館 (切角)
枝竹 (已浸軟及沖洗去油份

調味:

蒜蓉2湯匙
薑1大件 (切厚片)

南乳 1 件 (不要汁,用匙羹搓成糊狀)
磨豉醬4湯匙
花雕酒 2大湯匙
冰糖數粒
果皮一大片 (浸軟,刮去白色的部份)
蠔油適量


 **(我地喜歡多湯要煮一丁,磨豉醬同蠔油份量請按湯的多少自行調節)


1)下三湯匙油燒熱,爆香薑片,轉小火,下蒜蓉兜一會,南乳,磨豉醬爆香 (小心不要爆焦)

2) 下羊腩(轉中火)爆炒至表面轉色,下花雕酒兜至揮發


3) 下水,冰糖,果皮煮至滾起



**我轉用LC煲炆


4) 下馬蹄和冬荀件,再加適量水份蓋上蓋炆煮兩小時。

5) 最後隨個人喜好加入水份,亦可加點蠔油和磨豉醬作最後調味(視乎水份多少)

6 ) 轉往電喎,便可加枝竹,一邊煮蔬菜,響玲 同即食麵,超級享受呀。




9 則留言:

  1. 我平日都用羊腩醬炆,下次試下你這個做法,謝~~

    回覆刪除
  2. owenmama, 請問黑草羊個皮, 係未灰灰地黑黑地色架? 我在兩間凍肉店分別見過兩種佢地都話係黑草羊的急凍品, 其中一間,見到個皮係肉色, 另一間見到, 個皮係灰灰黑黑的, 我印象中, 黑草羊塊皮應該係咁既色, 即是好似烏雞,塊皮都係黑色的, 我怕自己買錯呀~~

    回覆刪除