2013年11月20日星期三

New York Cheese cake




 
 今日係舊鄰居兄妹的生日,前日Owen親自去買定料,叫我整左呢個New York Cheese cake 送去比佢地食,難得佢咁有心,我都吾介意接呢單蝕本生意呀.   
 
祝善同&諾文兩兄妹做的生日蛋糕,預祝二人明日生日快樂,日日開心 ^^
 
呢個蛋糕人見人愛,亦係最易整o既,最好雪兩日先食,咁就一定夠硬同夠凍喇。
 


 
 

5 則留言:

  1. 收到一定好開心,好好味~

    回覆刪除
  2. 我一見到個cake 就諗起你,因為我第一個new york cheese cake 係跟你整呀~ ^_^

    回覆刪除
  3. 餅面的藍莓是搽麪包的jam嗎?每次我整的面有滲出jam來,有何法子呢?thx.

    回覆刪除
  4. 呢個係做蛋糕用的藍苺醬在一般烘焙店有售

    回覆刪除