2013年10月23日星期三

麵醬蒸豬肉 (食譜)







今日本來plan好一家人去食日本o野,但係今日ah B忽然勁咳,連學校都打比我提我今日要帶佢去睇醫生,老公o黎左太古踢波,所以放工就落球場搵佢車我去返屋企,同時亞B做完功課,就請Mammy帶亞B去睇醫生,醫生話佢氣管炎+感冒,於是都係取消食日本菜,拿拿淋就去買餸,目標係: 快 / 靚 / 正 / 清,因為亞B要戒口,食清d。

買完餸已經6點11,8點前要開飯,真係要快手,今日菜單好easy, 焯生菜,蝦仁炒蛋同今日介紹o既蒸梅頭,全靠老公丈義出手洗蝦挑腸,唔係就唔可以係法定是間完成 (因為買o左一斤蝦,好多隻,有排攪)。


酸梅麵醬蒸梅頭肉:

梅頭豬肉$25        酸梅 2粒       麵豉一包(約兩平湯匙)
糖2湯匙       豆粉1茶匙     油一湯匙

 
做法:
梅頭豬肉洗淨切薄片,用酸梅+麵豉醬+糖拌勻,最小要醃20-30分鐘,臨蒸是下小去豆粉,拌勻,最後加油拌勻,蒸約12分鐘便可。
蒸完記得試下味先上菜,如太鹹可多加糖,因為每個人的口味都唔同。

5 則留言:

  1. 真係好快手呀
    我真心佩服煮左好多年飯的媽媽們
    我呢啲算做新紮師奶的(其實都結左婚幾年), 又唔係成日煮, 速度真係冇可能追得上

    回覆刪除
  2. 天氣轉變,好易感親呀,朝早返學穿多件外套,祝亞B早日康復,唔使戒口,可以食媽媽煮嘅好嘢!

    回覆刪除
  3. 果然真係一粒鐘真人show, 畀個叻你!

    回覆刪除