2013年10月7日星期一

Owenmama 百搭蝦膠







呢個蝦膠做法簡單,無添加,就連肥豬肉都無落,100%純下,彈牙鮮味,仲可以將佢蹉圓噤扁,
要黎配其他食材煎,蒸,炸,甚至用黎打邊爐都一樣得,係百搭架。 遲d會同大家分享兩個泰式蝦餅o既做法添 。

 
食譜:



鮮蝦一斤
 
調味:鹽1/2茶匙 /  蛋白 3/4 /白胡椒小許 / 麻油小許

-蝦去殼,用小許鹽伴勻,再用水沖乾淨

-蝦肉挑腸,用廚紙徹底吸乾水份

-用中式菜刀,將蝦逐一拍扁成蓉

-蝦蓉置砧板上,下半份鹽,胡椒粉,用刀琢十數下, 將蝦蓉用刀返轉,下餘下的半份鹽,再琢十數下。

-蝦肉置大碗中,下半份蛋白,用手順一方向攪自蛋白被吸收,再下另一半蛋白,再攪自蛋白被完全吸收為止。

-拿起蝦膠,用力撻20十下左右至起膠

-最後用保鮮紙包好放入雪櫃雪3小時便完成喇。






10 則留言:

  1. 多謝分享. 蝦膠我整極都唔滿意, 唔知係咪因為我雪得唔夠耐呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 最大關鍵係蝦是否抹得夠乾,同是否撻得夠膠,反而雪凍唔係最大關鍵呀^^

      刪除
    2. 咁我諗我一定係抹得唔夠乾.

      刪除
  2. 虾膠真係好好味呀,但又好難整得彈牙,我有時得,有時唔得,想請問買那種虾適合呢?我次次信賣嗰個人咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 要鮮蝦,不一定要生猛的,剛”訓覺”的亦可,只要覺保蝦殼光鮮,夠挺身,無甩頭就得啦。

      刪除
  3. 見到你個蝦餅,真係好吸引。

    回覆刪除
  4. 我住處d虾超貴,否則我都想整架。
    依家只可整貢丸同魚蛋

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次都係買左$48蚊一斤的蝦咋,剛”訓覺”的,只要確保蝦殼光鮮,夠挺身,無甩頭就ok,反而我覺得用生猛蝦打膠好浪費呀。

      刪除
  5. 下次打邊爐,我都要自製蝦膠食下先得!

    回覆刪除