2013年10月15日星期二

日式炸魷魚圈拼炸蠔 (附做法)


  

Owen要求左我整日式炸魷魚同蠔好多次,因為好徒油都拒絕左佢,見佢呢幾日溫書辛苦,就慰勞下佢^^ 

今次炸o既份量唔多,加上我用左個最細o既sauce pan炸,可以減少油o既浪費。

食譜:

 

做法好簡單,把魷魚切圈,抹乾,按次序上麵粉,旦漿,日式包糠(我喜歡用粗粒),分格放再廚紙上,放入雪櫃雪最少雪一小時從定型再炸就得喇。

佐料: 千島醬 or 沙律醬加小許煉奶混合

**蠔(我用急凍廣島蠔)就要先解凍,用清水煮熟,攤凍,抹乾,跟著同炸魷魚做法一樣!
**炸好放在吸油紙上,索去多餘油份先上碟。

 

把魷魚切圈,抹乾,按次序上麵粉,旦漿,日式包糠(我喜歡用粗粒),



分隔放再廚紙上,放入雪櫃最少雪一小時定型再炸就得喇。



 **炸好放在吸油紙上,索去多餘油份先上碟

佐料: 千島醬 or 沙律醬加小許煉奶混合


**至於蠔(我用急凍廣島蠔)就要先解凍,用清水煮熟,攤凍,抹乾,跟著同炸魷魚做法一樣!



 

 

 

 

 


6 則留言:

  1. 鐘意食炸物,平時就係懶得搞~~

    回覆刪除
  2. 原來要雪吓先炸,我又學到師了,謝謝您,師傅。

    回覆刪除
  3. 炸得好靚,口水又忍唔住流啦

    回覆刪除
  4. 雖然鍾意食炸野,但係又好怕d油彈到周圍都係

    回覆刪除
  5. 我好少開油鑊炸嘢,但試過幾次炸完之後將食物放上廚紙上吸油,但因為熱力關係攪到底部有倒汗水,整到腍哂,激死我!

    回覆刪除