2013年10月27日星期日

簡易焗雞配新薯雜菜




睇完廖碧兒o個集名人飯堂,見道佢整左個焗雞,好想食,(經常黎探我o既blog 友都知我係雞怪),今日有機會就即整,不過,我呢個係簡易版,雖然只用鹽醃,並無落其他香料,但係真係唔錯,d雞皮脆卜卜,Owen 同老公仲比100分添,一陣就成隻食光;從此請客食譜又多個選擇啦。

材料:
三黃雞1(較大)
鹽 3茶匙鹽  (如雞較細要酌量減少鹽)
油+牛油小許 /  黑椒小許
蔬菜 - 隨意
(我用左新薯6粒,一開為二,洋蔥,甘筍,翠玉瓜)

做法

-雞洗淨,抹乾,用鹽塗勻(包括肚內),
-深碗內放蒸隔,把雞放再上面,醃最小3小時 (使雞乾身)
-雞塗一層薄油放焗盤上,再放蔬菜切好
-放入已預熱15分鐘(220度)焗35分鐘,取出,於雞皮想塗一層薄牛油,灑想黑椒,再侷15分鐘 (時間長短視乎雞o既size而調較)

*呢個時後,所有蔬菜都會被雞油煮熟,好好味,唯一係原來都都幾多油架

*我並無釀任何材料再雞肚內,亦無封口(因為我直情將個雞Pat Pat切左,同埋我諗咁樣d熱氣可以直接入雞肚內,隻雞會快熟d。

*我發覺部份油係o係切雞時流出,吸取呢次經驗,下似將隻雞分碟切可能會好小小

擎乾水後d雞皮會變成薄薄,焗出黎就會好脆架喇。







5 則留言: