2013年10月4日星期五

菜脯肉鬆煎蛋










呢個菜係Owen最鐘意,耐唔耐都會叫我整,出街食飯亦有時會叫架。 因為我唔識拋鑊,所以同常會整蛋角樣,同出面食到o既圓圓一片賣相差好遠。  

o個日整之前打開廚櫃見到一大一小平底鑊,忽發奇想,試下利用呢兩隻鑊可唔可以整到靚靚煎蛋,我先用小鑊落蛋餡,中火煎至7-8成熟(定型),再將小鑊小心地倒扣在大鑊上,結果成功做到呢個圓圓菜脯肉鬆煎蛋,本來平凡不過嘅菜式,睇落吸引咗好多喇。 

呢味餸簡單又好送飯,你地都不防試下呀。 

材料:(兩塊7吋蛋餅)

1) 菜脯一包 -約10幾條)用水浸10分鐘,搾乾水分,切粗粒備用
2) 肉鬆$8 -用小許生抽,沙糖略醃,炒熟備用
3) 芫茜,蔥切粒,多少隨意,胡椒粉小許
4) 蛋四隻
5) 魚露1.5茶匙 (菜脯都有好多種,份量請按菜脯的鹹度調節)

將上面5樣材料混合,煎成蛋餅或蛋角便成為呢個平,靚,正o既菜式喇。






5 則留言:

  1. 我都係唔識拋鑊,呢個方法好喎,謝謝您的分享。

    回覆刪除
  2. 菜脯蛋以前成日食,但加埋肉鬆就未試過,加左應該更好味XD

    回覆刪除
  3. 菜脯肉鬆煎蛋好味呀, 我中意食^o^ ,
    我果日見有小小豆角用剩 , 跟住拎佢黎切粒加佐d咸牛肉落去一齊炒蛋,
    原來好好味架喎 , 哈哈......Owenmama你得閒都試下

    回覆刪除
  4. 我煮菜脯蛋都鍾意加肉碎, 香口好多~~~

    回覆刪除