2013年10月1日星期二

洋蔥煙肉芝士焗半薯





呢個焗薯,係前日牛小排長通粉嘅配菜。做法好簡單,但係好好味。

材料:
薯仔兩個,選較小,較扁身的。
小洋蔥一個切幼粒
煙肉一片半切粒 (我會切去最肥的脂肪部分)
醬料:奇妙醬三湯匙,加適量鍊奶調味備用

1) 薯仔洗淨,用叉在上面刺孔,放入微波爐,叮四分鐘,至熟透
2)取出攤凍,一開為二備用,
3)燒熱少許油爆香洋蔥和煙肉,至洋蔥熟透,攤凍備用
3)薯仔掃上牛油,皮向上放在焗架上、再放入預熱220度焗爐焗二十分鐘(或至薯波微焦)取出 
4)反轉半薯塗上醬料(可塗厚一點)再放上洋蔥煙肉粒,再入爐焗五分鐘,最後加上芝士粒,焗至芝士溶化,微焦便完成。



16 則留言:

  1. 您煮的西菜好正,啱哂我的米飯班主呀,一於要好好跟您學習學習< ( ̄︶ ̄)>

    回覆刪除
  2. 我無微波爐!!係咪放水裏烚呢?

    回覆刪除
  3. 我無微波爐!!係咪放水裏烚呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過時間就會長好多喇,要煮到長竹簽好輕易刺過薯仔為止。

      刪除
  4. 拿來當小吃真的不錯..!!

    回覆刪除
  5. 呢個當正餐食都得呢.

    回覆刪除
  6. 我無微波爐!!係咪放水裏烚呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過時間就會長好多喇,要煮到長竹簽好輕易刺過薯仔為止。

      刪除
  7. 回覆
    1. 都唔算架,前後30分鐘左右,其間都唔係好多野攪咋。

      刪除