2013年9月10日星期二

清湯腩





 
 呢個牛腩香滑,清淡又簡單,你地都可以試下架。
 做法:
1)
 湯底只用了雞湯,薑,八角,冰糖加紹酒煮滾,
2)   
加入已出水的牛腩,細火炆一個鐘,熄火焗半小時,
3)
 再炆15分鐘,熄火焗15分鐘時到至牛腩淋軟
4)   
加入蘿蔔炆半小時,熄火 (加蘿蔔前前撇去清湯上的油份,唔係煲牛腩就會肥淋淋了)
5)   
最後下鹽調味,咁就完成了
**註:
1)
我用了LC鑄鐡鍋炆,時間縮短了,如果其他鍋具,時間可能會長D,用筷了試牛腩的淋度,再加炆煮的時間吧。

12 則留言:

  1. Owenmama你呢個清湯腩好味到無得頂.請問你用鮮牛腩對嗎?

    回覆刪除
  2. 想整好耐, 但... 仲有啲攪唔清? 到底牛腩全塊定先斬件煮好?? 睇見電視TVB 影, 即時切~ 咁咪要炆好耐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用急凍牛腩條,不用切,如果用新鮮原塊的坑腩,最好出完水先切,因為會縮水㗎

      刪除
  3. 好清,一點油都冇好正呀!加點辣椒油點來吃回味無窮.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在下蘿蔔前用隔油網網哂D油,健康D嗎^^

      刪除
  4. Owenmama, 係咪用新鮮牛腩炆完先切呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用急凍牛腩條,每條約三吋長,我冇切呀

      刪除
  5. 都唔記得幾時去過泰國嚕!

    回覆刪除
  6. 急凍貴嗎 ? 急凍同新鮮味道差得遠嗎 ?
    我都學緊整

    回覆刪除
    回覆
    1. 急凍平很多,味道吾係差左遠咋。

      刪除