2013年5月16日星期四

白汁菠菜三文魚意粉








之前o係太古城Apita日本節買左一盒鹽乾三文,特價$230有13件,放o係冰箱可以放個半月架。  有d同事都跟左我買添。

但係今次比上次買到o既鹹好多,雖然都好食,但係就有d鹹魚Feel, 煎香左一件可以送兩碗白飯架。  我就覺得佢左D,所以諗緊有無第二D食法。

前兩日同老公我同老公去左Apita foodcourt 北之板食飯,我地都好鐘意O既白汁菠菜三文魚意粉,琴日我將d魚佢蒸至8成熟起肉,用上湯,奶,忌廉同菠菜,煮左個足料A貨呀,呢個食法比煎香食更得呀! 咁又多個食法喇。



食譜:


1/3包意粉
鹽乾三文魚2件,大火蒸4分鐘,拆肉,用滾水沖去油份備用。
雞湯120ml, 3湯匙,忌廉2湯匙 (用鑊煮滾) ,準備一湯匙麵粉,加一湯匙水埋芡用。
將煮好的意粉用格篩撈起,直接投進湯內(不用過冷河),加入菠菜,煮至菠菜軟身,放入三文魚塊略煮,用適量麵粉水埋薄芡便可上碟。




 
 


 
 

沒有留言:

發佈留言