2013年3月4日星期一

Owen + Mama 焗豬扒飯

 




琴日老公又要返工,星期日晚佢唔o係度食 ,我通常會試整d新菜式,因為得我地兩母子食,就算衰左都無所謂呀。
Owen好鐘意食一哥豬扒飯,琴日就買晒野,一於挑戰佢。  Owen聽到好開心,舉手話要負責炒飯,我當然比佢整啦。 不過太耐無炒,生疏左d,不過最後都炒得好靚呀。
我先煮左個汁,但係個顏色好紅,同一哥唔係好似, 所以我又發揮我o既大無畏精神,大膽咁落左兩湯匙淡忌廉落去,結果個食真係變淡左,開始像樣了。
焗完出黎真係同一哥一樣樣,Owen仲猛讚話好得呀。 
老公見我PostFacebook, 立即Whatsapp我話下星期六佢放假要食呢個喎,笑死我呀。
 


Owenmama醬汁做法:
茄膏 – 1/2 (小的地滿) / 雞湯200ml / 茄汁 4湯匙 / 糖2湯匙 / 生抽1湯匙 / 淡忌廉 1.5 /生粉水適量
1) 用易潔鑊下小許油,下茄膏煮熱,下雞湯,茄汁,糖,生抽,用細火煮熱,期間不停攪拌
2) 試味 (調至合自己的酸甜度),熄火,加忌廉攪勻 

3) 如即焗好立即用生粉水埋芡,亦可放在一旁備用,等入爐前才翻熱埋芡
**糖同茄汁的份量請按個人口味調較
**忌廉係我自己亂加用黎較個顏色,可隨意刪去
 **個汁睇落淺色,但係焗完就oo岩好喇。



似模似樣咁喎,不過要讚佢碟飯炒得唔錯呀。






將炒香的洋蔥,豬扒,蕃茄同菠蘿再炒飯上 



舖上蕃茄及菠蘿粒,淋上適量醬汁 ,放入預熱250度焗15分鐘左右,再灑芝士碎,焗多5分鐘就食得喇。Yum Yum^^
**芝士可刪去。

預熱焗爐220度,焗至表面微焦,再沙上點芝士碎焗再焗至芝士容化便完成。



沒有留言:

發佈留言