2012年12月12日星期三

初試 Madeleines







從未食過Madeleine, 第一次食,係上次去Liberty Private Works 最後一道小甜品,佢做得好細粒,上碟後仲係暖暖地,不太甜,好香,好好味。 我同老公都好有印像。 最近去烘焙店入貨見都有矽膠模賣,仲好平$28一塊,就買左兩塊返屋企玩。

我今次用左半份 Openrice 的 Madeleines食譜,可以做6件 (我只係加左小小檸檬汁),做法超簡單,全程唔駛用機幫手,好輕鬆

就做到喇。我見屋企有快將過期o既杏仁片,加左香脆口感,唔錯呀。  美中不足就用矽膠模d貝殼紋唔明顯,影響左賣相。

老公返中班,佢一開門入黎就知有宵夜食(因為一出 lift 就聞到香味),佢一口氣食左5件半(因為有半件我食左試味),真係好胃口。

呢個就係我地o係Liberty Private Works食的超迷你Madeleines.

 



沒有留言:

發佈留言