2012年12月9日星期日

貪得意 - Creme Brulee 蛋殼版






之前朋友仔去完台灣旅行,買左d o個邊好出名o既蛋殼布丁返黎比我地做手信(係免焗的雞蛋布丁),見到咁Q咁得意,我都想整。 於是o係網上搵有關用具o既資料。 見到Moon提供過心甜有得賣,就去買黎玩下。 雖然功夫多,但係整出黎真係好可愛,而且份量o岩晒女仔食,very good:)




不過原來都唔容易架,將開蛋棒笈再蛋上,拉起彈珠彈一,兩 下,蛋殼就會裂左,之後用小刀沿裂痕切開蛋殼,就會開到啦。 不過因為彈裂憚殼個位置唔係咁原整,加上要好小心咁用手指去左入面層蛋衣,所以整左4隻,只 得兩隻係較靚o既,其他的都係崩口。 而且焗既時間要用小布丁杯去固定位置,唔係就企唔穩,其實都幾難攪,下次都係做免焗布丁好了

 


















哈哈,咁o岩之前朋友仔送左合金莎比我,個盒就o岩晒我留黎放雞蛋布丁喇。下次做免焗版就容易好多啦。  老公仲話咁都比我諗到,其實師奶仔無野叻,最叻就係費物利用喇

 

沒有留言:

發佈留言