2012年12月27日星期四

平安夜自煮

一連玩左幾日,今日先有時間上Blog,  希望大家同家人都過左個甜蜜開心o既聖誕。  今年平安夜同舊年一樣,我同老公老留o係屋企撐檯腳,Owen照舊同朋友仔去玩。 唯一唔同o既係我公司今年無得放早,要返足全日,所以今年無時間好似舊年咁整咁多度菜。   我只係買左d現成材料堆堆砌砌,整係住菜真係要落手煮,不過同老公一齊煮,一齊食,真係比出街食溫暖好多呀。


下面就係我地o既菜單:

今日o既第一道頭盤,係暖盤,將日本豆腐蒸熱攤至微暖 (夏天凍食仲好,不過今日好凍,唔想個個頭盤都凍冰冰),放上加拿大海膽同魚子,淋鰹魚汁,就成為呢個咁高貴,又好味o既前菜喇。老公勁讚好味呀。   
要讚吉之島而家有兩人份量既海膽賣,$88四大件唔太多,兩人食剛好呀。

第二道前菜,煙三文魚沙律,呢味係臨時加o既,係Vendor送來的禮物,同事們送左比我,係酒店貨色,好甘香肥美呀。


法國麵包蟹,解凍就食得,d膏ok,不過肉就好鞋, 下次都係食返加拿大蟹好d

主菜 - A5和牛加焗薯,煎牛扒我諗個個都食,不如講下個焗薯。 預先將薯仔掃油灑鹽,放入焗爐180度焗約一個鐘,之後攤一會,切開頂部,淋上用沙律醬+煉奶混合的汁,灑上炸煙肉粒,就成為呢個連皮都食得o既脆皮焗薯喇。 


o個日咁凍,食心太軟就最o岩喇。

沒有留言:

發佈留言