2012年12月17日星期一

久違了的美味 - 梅子炆鴨



 
今日做左梅子麵豉炆鴨,酸酸甜甜好開胃, 係老媽以前的拿手菜,因為花時間,媽媽年紀大無耐性煮,所以好多年冇整過,今次由我做,重溫返兒時食過的味道,第一次煮,老爸老媽都話好好味,夠香濃,又好懷舊,感覺很窩心! 

今次我用左兩種麵豉,因此淺色的有豆,味較淡,但係我鐘意個汁有d豆,會靚d,所以加埋佢,
呢兩個醬o既組合好成功,結果個汁真係好得。

食譜:


材料: 急凍光鴨一隻 / 乾蔥約10 (橫切成厚片)

調味料 :梅子4 (搾爛)/ 有豆麵醬1.5湯匙 (較淡口) / 黑麵醬2.5湯匙 (較濃味) / 老抽2湯匙(加色用)/ 冰糖約3大粒 (如乒乓球大小)(糖份請按個人口味調較)




鴨解凍,秣乾內外,用適量老抽搽勻鴨身,待20分鐘至上色。 


 

用意潔鑊下兩湯匙油,爆香乾蔥,下鴨,均勻地爆至金黃色。

 

 
 

爆完用廚紙將鑊內的油吸去 (我經常用呢個方法煎雞或三文魚,可以去左多餘油份)

 


加適量水蓋過半隻鴨(我用左約700ml),使鴨胸向下,煮滾汁料,蓋上蓋,轉細火煮15分鐘,  反轉鴨炆25分鐘(呢個時候d汁會有好多鴨油,要用隔油網撈起,唔係炆好隻鴨會好油),再反轉胸向下最後炆25分鐘。 (炆的時間也視乎鴨的大小調節)







炆好就係咁樣架喇。   

**如鴨已淋但汁太多再開中火,將汁略收及作最後調味。  鴨上碟,稍為攤涼才斬件,大熱斬鴨肉會散的。




沒有留言:

發佈留言