2012年11月2日星期五

Chocolate Brownies ( with Shirley's recipe)




呢個甜品o既受歡迎程度同New York Cheese cake, 每次整親呢個返公司,同事們都好開心。 我每次都係係用Shirley 的recipe,我只係減左d糖同埋加左杏仁碎, 做出黎好moist, 好濃朱古力味,煙煙韌韌o既口感配香脆杏仁好得人鐘意。 老公最鐘意用佢黎配白酒一齊食,佢話呢兩樣好配喎。

Owen食完仲話要Order定兩盤,佢學校聖誕Party要帶返學校請同學食喎,佢話佢d同學舊年食過,今年要encore喎。 


好多謝shirley無私分享呢個perfect食譜。





朱古力布朗尼 (Chocolate Fudge Brownies)




材料(10.5” x 7.5” 焗盤 / 12件)
:
125 g牛油
4 oz (120g) 純黑朱古力 (無糖)
4 oz (120g) 朱古力 (有糖)
1 1/4 砂糖
3/4茶匙 幼鹽
3 大蛋
3/4 中筋麵 (All-purpose flour)
20 g 可可粉 (無糖)

做法:
(1)    將牛油, 純黑朱古力, 朱古力隔水座溶
(2)    加入砂糖, 幼鹽拌勻
(3)    加入全蛋拌勻
(4)    中筋麵粉, 可可粉先過篩, 輕手拌入朱古力中至攪拌均勻
(5)    放入已預熱180oC的焗爐內焗約25分鐘

小貼士:
(1)    純黑朱古力較香, 所以選用一半純黑朱古力, 一半有糖朱古力, 取其香味而又可減少砂糖的份量; 如果只用有糖的朱古力, 只須將食譜中砂糖的份量減少至只用1/4杯, 不能完全不加, 否則不夠甜, 而且也做不到略帶煙韌的質感.
(2)    加入中筋麵粉後拌勻便可, 過份攪拌會令到麵粉起筋, 質地會不同
(3)    因每個焗爐的熱力會有所不同, 故此焗的時間可能會有偏差; 要知道是否焗好, 可以用牙籤插入中間, 牙籤上有少少濕潤便可以, 若完全乾淨便焗乾了
(4)    焗好後要完全涼透才可用刀切件, 否則易爛

1 則留言:

  1. owenmama,
    我刨緊呢篇布朗尼食譜, 因為我打算做生平第一個生日蛋糕比阿仔, 佢冬至就13歲了. 我未做過蛋糕, 阿仔鐘意食朱古力所以就想以布朗尼為生日蛋糕送比佢^^. 我想請教一下: 我家有一個6吋MOUSSE 圈, 一個6吋甩底蛋糕模, 係未是但一款都可以? MOUSSE 圈的話, 我係未要圍錫紙在圈外面以防止漏漿? 之後如何脫模呢? 好緊張呀~~

    回覆刪除