2012年11月30日星期五

20週年 - @Sala Phuket







  
今年係我地結婚20週年, 一早決定試下撇甩Owen兩公婆去慶祝下。  本來我地o既Anniversary 係o係11月29日,早左個幾月慶祝係因為11月o既酒店價錢同10月差成1000蚊一晚,老公從來唔係浪漫o既人,佢話如果儸到假不如早d去,慳返o個3000蚊比我買禮物喎。  我當然贊成啦。 

我地舊年都去果布吉,不過係同仔仔
(老公同我拍拖o個時o係楂電單車架,好多年無坐過,好爽呀)

今次揀左Sala Phuket o既 Pool Villa,   呢間酒店近好大,好靚,Staff 服務又貼心,但係近機場,離Patong好遠,要over 1個鐘車程,喜歡o係酒店hea o既人就一定喜歡,如果鐘意熱鬧行街街o既人就麻麻,因為車程長,車費又好貴,兩個人來回要Bhat 1,400 = HK$375)

呢次行程好開心呀,而家仲回味緊呀。  我揀左d相同大家分享下。


Sala Phuket - 環境超正,之前email佢地訂左枝酒同老公預祝Anniversay,佢地好貼心,送左呢個flower arrangement 比我地。  超靚呀。

一齊,同呢次感覺一d都唔,今次真係二人世界,我地仲租左架電單車楂,會味係拍拖o既日子。





呢種房係設計比couple入住, 浴缸同洗手間都係無門o既 (最多只可以拉布廉),我都唔係幾慣,所以如果有小朋友就唔o岩啦。

每晚外出返酒店,hotel staff已經幫我地開定燈,仲點定香熏同放定花茶比我地享用,晚晚都唔同味架,多貼心呀!!開左燈o既泳池好靚呀。



 呢日同老公玩" 天若有情" hehe,   租車連油錢全日小時都係100 蚊港幣,不過我地淨係渣左一專來回Laguna area (即係Banyan Tree 附近),不過一程都要差唔多45分鐘。  回程夜左週圍d車開得好快,有d危險,所以玩左一日,之後都係包車算了。 



 
Laguna Area - Lotus Restaurant  - 日落晚餐,景靚食物正,值得推介o既餐 (我每次去布吉都會去)。
 



沒有留言:

發佈留言